Udendørs markedsføring; 4 fordele ved gadeskilte mv.

På en tur ned ad en gågade, så vil du møde mange gadeskilte og anden skiltning, der kan få dig til at undres over, hvorfor så mange butikker benytter den form for markedsføring. Men der er faktisk rigtig mange gode grunde til at bruge gadeskilte mv., og her får du 4 fordele ved netop denne type markedsføring.

1. Du bliver set af potentielle kunder

En af de allerstørste fordele ved at bruge gadeskilte er selvfølgelig, at du bliver set i gadebilledet. Selvom en butiksfront selvfølgelig er med til at skabe opmærksomhed, så er et skilt vendt med fronten mod folk, der går forbi, med til at skabe meget mere opmærksom omkring din forretning. Du kan også vælge at skabe endnu mere blikfang for potentielle kunder ved at vælge et skilt, der skiller sig ud – for eksempel kan du vælge et almindeligt A-skilt, men du kan også vælge en windtalker, der bevæger sig en smule, når der er blæst eller et kridtskilt med træramme, der ikke ligner alle andre A-skilte på gaden. Er det noget for dig, så se udvalget og bestil her hos display.dk.

2. Brænd igennem med et budskab, inden kunden er i butikken

Er der noget særligt, som du gerne vil have, at dine kunder skal vide, inden de kommer ind i butikken, så er et gadeskilt perfekt til det. Du kan nemlig fortælle dine kunder dit budskab på forhånd bare ved at have det stående på dit gadeskilt. På den måde er dine kunder forberedt, og de ved allerede, hvad de skal vide, inden de kommer ind.

3. Lok ekstra kunder ind med gode tilbud

Kører du med et særligt godt tilbud i en periode, så er et gadeskilt også en god måde at informere dine kunder om det, eller eventuelt tiltrække flere kunder. Et gadeskilt kan nemlig stå helt ude, hvor der går mennesker forbi, så du er sikker på, at de folk, der har lyst til at se dit tilbud, også får gjort det. På den måde kan du få flere mennesker ind i butikken, som kan benytte sig af dit gode tilbud.

4. Vær i kundernes bevidsthed fremover

Selvom et gadeskilt ikke lokker samtlige forbipasserende ind i din butik med det samme, så kan gadeskiltet også være med til at sørge for, at du bare er i bevidstheden hos potentielle kunder fremover. Og næste gang de mangler den service eller det produkt, du tilbyder, så vil de kunne huske, at de så dit skilt i gadebilledet, og det kan være med til at sikre dit salg i fremtiden.

Der er altså masser af gode grunde til at have et gadeskilt udenfor din butik. Vil du også lokke flere kunder ind eller benytte dig af anden udendørs markedsføring, så kan display.dk hjælpe dig. De har alt i gadeskilte samt tilbehør til gadeskilte, så du kan få alt, hvad du har behov for til at markedsføre din butik udendørs og i gadebilledet.